Thursday 26 January 2012

CarA pengguNaan CB

Cara penggunaan
Perkara utama yang perlu ada sudah tentulah Facial Bar, Toner dan Cream Moisturizer. Jika anda belum mempunyainya lagi, apa tunggu lagi, dapatkan segera.
  1. Basuh muka anda terlebih dahulu dengan air.Setelah itu, ambil Facial bar dan gosok di tapak tangan anda (sabun jangan pekat, banyakkan buih) sehinggalah anda mendapat buih darinya. Kemudian letakkan buih yang anda dapat dari Facial bar ini ke muka anda. Ratakan ke seluruh bahagian muka (jangan Scrub), terutama bahagian yang bermasalah seperti jerawat, jeragat, dan sebagainya. 
  2. Setelah itu bersihkan wajah anda dengan air bersih. Lap sehingga kering.
  3. Sapukan toner ke muka anda menggunakan kapas muka sehingga ke leher. Sapukan nipis-nipis menggunakan kapas muka(elakkan menyapu di kelopak mata). Sapukan 1 kali sehari waktu pagi sahaja.
  4. Sapukan cream mouisteriser ke muka anda perlahan-lahan sehingga rata.Dinasihat sapu juga ke leher supaya tone warna kulit adalah sama dengan wajah anda.
  5. Disyorkan untuk anda menggunakan produk ini 2 kali sehari (toner 1 kali sahaja/pagi) (pagi dan petang / malam) untuk mendapatkan hasil yang maksimum ke atas kulit wajah anda.

No comments:

Post a Comment